Od poniedziałku 16 marca 2020 r. obowiązywało ograniczone funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Koszalinie i jednostek podległych urzędowi.
Obsługa interesantów prowadzona była w minimalnym zakresie, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z merytorycznym pracownikiem.
PRZECZYTAJ TAKŻE >>> BEZROBOCIE w Koszalinie. Niepokojące dane! GUS podał najnowsze informacje! [28.05.2020]
Sytuacja wraca powoli do normy. Jednak urząd wciąż jeszcze nie funkcjonuje normalnie:
- Klienci w dalszym ciągu będą wchodzić do Urzędu tylko po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem pisemnego wniosku złożonego w kancelarii. Numery telefonów w załączniku.
- Wizyty będą umawiane tak, aby w pokoju przebywał tylko jeden klient.
- Korespondencja w formie tradycyjnej wnoszona do Urzędu przez klientów wrzucana będzie do urny znajdującej się przy wejściu do ratusza, bez potwierdzenia złożenia pisma.
- Klienci zgłaszający się do Urzędu po odbiór awizowanej korespondencji, wchodzą do Urzędu pojedynczo – kancelaria będzie czynna także w godzinach popołudniowych.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj