- Muszę powiedzieć, że rzeczywiście tych listów, a szczególnie maili przychodzi dużo - mówi Marek Gancarczyk z krakowskiego MPK. W 2015 roku na skrzynkę pocztową i mailową krakowskiego MPK pasażerowie wysłali ponad tysiąc skarg i około sto pochwał. Ludzie najczęściej skarżą się na brak punktualności i korki.
Polecany artykuł:
- Kiedyś byłem lekko zaszokowany, ponieważ przyszła do nas skarga, w której jeden z pasażerów zarzucił nam, że motorniczy odjechał za wcześniej o kilkanaście sekund. W jego opinii kilkunastosekundowe odjechanie wcześniej tramwaju sprawiło, że miał olbrzymie kłopoty ze zdążeniem na umówione spotkanie - wspomina Marek Gancarczyk.
Pasażerowie skarżą się też na temperaturę panującą w pojazdach. - Jeżeli jest zima, spada temperatura, to oczywiście pojawiają sie głosy, że w tramwajach i autobusach jest za zimno. Ale pojawiają się często nawet tego samego dnia skargi, że jest za gorąco - mówi Marek Gancarczyk.
Posłuchaj materiału Grzegorza Krzywaka, reportera Radia ESKA: