Awaria biletomatów w Krakowie. Pasażerowie i tak muszą mieć ważny bilet
Utrudnienia trwają od kilku dni, w niektórych biletomatach, zarówno w pojazdach, jak na przystankach, pasażerowie nie mogą dokonywać płatności bezgotówkowych. - Trwa przywracanie możliwości płatności bezgotówkowej w części biletomatów – poinformował Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie. Ile to jeszcze potrwa?
Cały czas czekamy na informacje od operatora płatności, kiedy awaria zostanie usunięta - podaje ZPT
Spółka tłumaczy też, że jest to awaria usługi firmy, która świadczy usługi nie tylko w Krakowie. - Mamy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany jak najszybciej, w ciągu najbliższych godzin nawet - powiedział Sebastian Kowal.
Zobacz też: Problemy z dojazdem nad Morskie Oko. Gigantyczna kolejka
Cały czas w automatach za zakup biletów można płacić gotówką. Bilety okresowe można zakupić z wykorzystaniem aplikacji:
- iMKA,
- mKK,
- mKKM,
- w punktach sprzedaży biletów,
- na stronie internetowej ebilet.kkm.krakow.pl.
Bilety jednorazowe można kupić z wykorzystaniem mobilnych platform:
- iMKA,
- jakdojade.pl,
- moBilet,
- mPay,
- SkyCash,
- zbiletem.pl,
- w punktach sprzedaży biletów: „Dworzec Główny Wschód”, os. Centrum D bl. 7, ul. Krowoderskich Zuchów 8a, ul. Podwale 3/5, ul. Powstańców Wielkopolskich 6.
Polecany artykuł: