Awaria dotyczy głównie usług elektronicznych: aplikacji mobilnych czy dostępu do kont za pośrednictwem internetu. Sprawdźcie szczegóły!
Czytaj też: Bus blokował karetkę na A4. "Wieźliśmy serce dla dziecka, czekało na przeszczep" [WIDEO]
Alior Bank
Przedstawiciele banku informują, że część klientów może mieć problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Alior zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Bank Pekao
„Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej” – zakomunikował Bank Pekao S.A.
Bank Millennium
„Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne” – poinformował Bank Millennium. I zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Czytaj też: Kraków: Skradziono klocki należące do dziecka z zespołem Aspergera. Rodzice proszę o pomoc
ING Bank Śląski
„Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają” – informuje ING Bank Śląski.
Czytaj też:
>>> Kraków: Roczny chłopiec przestał oddychać. Uratowali go policjanci
>>> Sylwester w Zakopanem? Uwaga! Oszuści oferują w sieci nieistniejące pensjonaty
Zobacz TO WIDEO: