Aby zrealizować zamówienie z Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowniczek i użytkowników aplikacji Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wyszukać ulubioną restaurację lub kategorię potraw i zaznaczyć w aplikacji wybrane dania. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji, klientka lub klient może określić dokładną lokalizację, w której kurierka lub kurier ma zostawić zamówione jedzenie. Zamówienia są realizowane od godziny 10 do 23.
Zobacz także: Świetna frekwencja w Muzeum Narodowym w Krakowie! Wyjątkowa oferta walentynkowa
Aby zachęcić użytkowniczki i użytkowników do wspierania lokalnych restauracji w czasie pandemii, przez pierwszy tydzień dostawy w obszarze 3 km będą realizowane bezpłatnie, w wielu restauracjach będą też czekały zniżki - 30% na wszystkie propozycje w menu.
Zobacz także: Kina w Krakowie. Które kina będą otwarte od 12 lutego?
Aplikacja Bolt Food w Polsce jest dostępna od prawie roku, dotychczas korzystali z niej mieszkańcy Warszawy. Natomiast na świecie działa w ponad 13 krajach Europy i Afryki.
Na świecie platforma Bolt, która obejmuje usługi z zakresu przewozów taxi, mikromobilność i dostawy jedzenia posiada 50 mln użytkowników. Rynek dostaw jedzenia rozwinął się w czasie pandemii COVID-19, która przyciągnęła do zakupów online osoby wcześniej niezbyt chętnie z nich korzystające.
Zobacz także: Wzruszający gest krakowskich policjantów! Kupili bezdomnemu buty, by mógł zmienić swoje życie