Informację o zabrudzonym bankomacie potwierdza w rozmowie z Super Expressem Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.
- Zgłoszenie o zabrudzonym bankomacie w Krakowie otrzymaliśmy 20 lutego, jeszcze tego samego dnia urządzenie zostało wyczyszczone. Nie odnotowaliśmy więcej zgłoszeń dotyczących podobnych aktów wandalizmu - przekazuje.
Jednocześnie zaznacza, że wszystkie bankomaty i wpłato-bankomaty Euronet objęte są monitoringiem oraz szeregiem zabezpieczeń, które mają zapewnić klientom komfortowe i bezpieczne korzystanie z usług.
- Naszych Klientów prosimy, by jeśli zaobserwują jakiekolwiek ślady wandalizmu, zgłaszali ten fakt za pośrednictwem naszej infolinii. Jakiekolwiek sygnały dotyczące aktów wandalizmu lub świadczące o możliwości popełnienia przestępstwa są natychmiastowo przekazywane do specjalnych grup interwencyjnych - dodała Miziołek.
Przypomnijmy, że w Krakowie trwają poszukiwania wandala lub wandali, którzy brudzą fekaliami różne urządzenia. Zaczęło się od przycisków do wzbudzania sygnalizacji świetlnej, następnie ofiarą procederu padło około dwadzieścia automatów biletowych. Piotr Szpiech z Komendy Miejskiej Policji podkreśla, że trwają działania mające na celu ustalenie sprawców.