IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampkę nocną PATRULL, by niezwłocznie przestali jej używać i oddali ją w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu.
Władze sklepu podjęły taka decyzję po tym, jak zostały poinformowane o przypadku, gdy mały chłopiec podczas zabawy lampką nocną PATRULL usiłował wyciągnąć ją z gniazdka elektrycznego. Z lampki odpadła plastikowa osłona, a dziecko zostało porażone prądem i zranione w dłoń.
- Zawsze gdy dochodzi do wypadku z udziałem produktów IKEA, podejmujemy natychmiastowe działania. Lampka została wycofana ze sprzedaży jeszcze tego samego dnia, kiedy otrzymaliśmy informację o wypadku. Niezwłocznie rozpoczęliśmy dochodzenie, w trakcie którego przetestowaliśmy ponad 600 egzemplarzy lampki nocnej PATRULL i każdy z nich przeszedł próbę pomyślnie. Niemniej jednak podjęliśmy decyzję o wycofaniu lampki z oferty, by uniknąć podobnych wypadków - informuje biuro prasowe IKEA.
Dowód zakupu (paragon) nie jest konieczny, by otrzymać zwrot. Więcej informacji można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta w najbliższym sklepie IKEA lub telefonicznie pod numerem (22) 275 00 00.