Employer branding w IT – co wpływa na atrakcyjność ofert?
Potencjalny kandydat na stanowisko specjalisty IT może liczyć na bardzo dużą ilość ofert – szczególnie jeśli jest osobą o wieloletnim doświadczeniu i ma kluczowe kompetencje. Nic dziwnego, że obecnie pracodawcy rywalizują między sobą, starając się przyciągnąć uwagę odbiorców wieloma dodatkowymi korzyściami. Obecnie na atrakcyjność ofert pracy wpływa nie tylko wysokość pensji, ale także pozapłacowe benefity. Wielu pracodawców gwarantuje możliwość zdalnego wykonywania obowiązków zawodowych, elastyczny czas pracy czy darmowe kursy i szkolenia z konkretnego sektora IT.
Wizerunek firm z IT – co gwarantuje silną pozycję na rynku?
Skuteczny employer branding sprowadza się głównie do kreowania pozytywnego wizerunku danej firmy. Pracodawcy są tego świadomi, dbając również o wysoki poziom zadowolenia zatrudnionych już pracowników. Silną pozycję na rynku gwarantuje odpowiednie podejście do pracujących w danej firmie specjalistów. Dla potencjalnych kandydatów liczy się między innymi stworzenie warunków do szybkiego awansu. Ważne jest także umiejętne zarządzenia talentami, aby najzdolniejsi specjaliści chcieli rozwijać się w danej firmie. Na pozytywny wizerunek pracodawcy wpływa także jego obecność w social mediach. Większość potencjalnych kandydatów, zanim zdecyduje się na wysłanie CV, dokładnie sprawdza informacje na temat firmy dostępne w sieci.
Przekonaj się, jak employer branding wpływa na aktualny rynek pracy IT. Odwiedź portal The:protocol i zobacz, na jakie korzyści pozapłacowe możesz liczyć w wybranych firmach między innymi w Krakowie. Wyślij swoje CV do pracodawcy, który przykuł Twoją uwagę dodatkowymi benefitami i cieszy się dobrą renomą.