Zasady akcji są bardzo proste. Kibice przynoszą na lodowisko pluszowe misie, a w momencie, gdy Comarch Cracovia strzeli pierwszą bramkę, maskotki wylądują na tafli. Teddy Bear Toss ma charakter charytatywny. po meczu pluszowe misie trafią m.in. do dzieciaków przebywających w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie.
- Ważne, by pluszaki były nowe i zapakowane w woreczki foliowe, które uchronią je przed wilgocią tafli lodowiska. Pamiętajmy, że później maskotki trafią w ręce dzieci - wyjaśnia Dariusz Guzik, dyrektor ds. marketingu i PR krakowskiego klubu.
Tradycyjnie krakowski klub przy okazji akcji przygotował promocję biletową. Każdy kibic, który przed meczem okaże przy kasie nową maskotkę zapakowaną w woreczek foliowy, zakupi wejściówkę na spotkanie z GKS-em Tychy za symboliczną złotówkę. Początek spotkania o godz. 18.30.
Tak wyglądała ubiegłoroczna akcja Teddy Bear Toss na lodowisku Cracovii:
A tak przekazanie pluszaków dzieciom w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie: