Pan Marek wybrał się z żoną i dziećmi na zakupy w sobotnie popołudnie, 13 lipca. Po konieczne produkty udali się oni do marketu Carrefour w Centrum Handlowym Czyżyny przy ul. Medweckiego w Krakowie.
Podczas zakupów klient podszedł m.in. do lady z wędlinami. Gdy zobaczył jednak stan chłodni - zrezygnował z zakupu. - Lodówki ze sprzedawanymi wędlinami na stoisku w Carrefour Czyżyny. Brud i pleśń, niemyte chyba od miesięcy - tak opisał zdjęcia, które zamieścił w jednej z grup na portalu społecznościowym.
- Odechciało mi się wędliny kupować jak zobaczyłem ten gnój - poinformował nas Pan Marek.
W komentarzach rozpętała się prawdziwa burza, a internauci stwierdzili, że to nie pierwsza taka sytuacja. - Carrefour już od dawna ma na sklepie taki brud. Gdzie się człowiek nie ruszy to albo półki poklejone bo coś się wylało albo podłoga cała „czarna” rozdeptana na cały sklep - napisała Adrianna.
Sieć się tłumaczy i przeprasza
Poprosiliśmy biuro prasowe Carrefoura o komentarz w tej sprawie. - Pragniemy poinformować, że personel sklepu niezwłocznie po otrzymaniu sygnałów od klientów przystąpił do usunięcia okruchów wędlin z bieżącej pracy stoiska. W trakcie sprzątania nie stwierdzono obecności insektów, również otrzymane zdjęcia tego nie potwierdzają. Sytuacja miała miejsce w sobotę, czyli w dniu, w którym znacząco wzrasta liczba obsługiwanych klientów - napisano w oświadczeniu przesłanym do redakcji ESKA INFO Kraków.
Zapytaliśmy też, jak często sprzątane są lady chłodnicze w sklepie. Uzyskaliśmy informację, że sprzątanie w sklepach Carrefour odbywa się codziennie zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Niemniej jednak pracownicy działu mięsnego zostali dodatkowo pouczeni, a jego kierownik zobligowany do wzmożonej kontroli czystości. Dyrekcja sklepu Carrefour Czyżyny przeprasza klientów. Równocześnie dołoży wszelkich starań, by podobna sytuacja nie miała już miejsca w przyszłości - dodano w oświadczeniu.