- Nasze miasto odwiedzą tysiące młodych ludzi i chcemy tym osobom pokazać Kraków troszeczkę z innej strony. Kraków jako kolebkę osobistości z zakresu kultury, historii nauki i autorytetów moralnych. Z tego też powodu oprócz osób związanych bezpośrednio z religią, takich jak Jan Paweł II, czy papież Franciszek, w naszej kampanii został wykorzystany m.in. Rafał Sonik - mówi mówi Przemysław Walaszczyk z Wydziału Promocji i Turystyki.
Na plakatach pojawiają się takie hasła jak "Jesteś gotowy by wygrać największe festiwale filmowe? Żyj i twórz w Krakowie, jak Andrzej Wajda", czy "Jesteś gotowy by wygrać Dakar? Zacznij w Krakowie, jak Rafał Sonik".
- Mówimy wprost, że Kraków to świetne miejsce do tworzenia, do rozwijania się, do osiągania kariery - mówi Walaszczyk. Kampania będzie realizowana do 31 sierpnia 2016.
>>> Największa w Polsce wystawa z klocków Lego zawitała do Krakowa! Robi wrażenie! [ZDJĘCIA, AUDIO]
Posłuchaj materiału Tomasza Zielenkiewicza, reportera Radia ESKA: