Kraków. Pasażerowie skarżą się na odwoływanie kursów. MPK odpowiada na zarzuty o kryzys
W Krakowie w ostatnim czasie coraz częściej dochodzi do odwoływania kursów linii autobusowych. Pasażerowie mają tego dość i żądają wyjaśnień od miejskiego przewoźnika. W mediach społecznościowych do zarzutów odniosło się Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Spółka tłumaczy, że sama nie ma problemów kadrowych. Te występują natomiast u prywatnego przewoźnika Mobilis, stąd problemy z realizacją kursów.
- W związku z pojawiającymi się w mediach i portalach społecznościowych zarzutami o kryzysie kadrowym w MPK SA w Krakowie, jednoznacznie informujemy, że są one nieprawdziwe. Od niemal dwóch lat nie było przypadku, aby jakiś kurs na linii autobusowej czy tramwajowej obsługiwanej przez MPK SA w Krakowie nie został zrealizowany z powodu braku obsady. Obecne problemy z brakiem realizacji kursów na linach autobusowych z powodu braku obsady dotyczą wyłącznie prywatnego przewoźnika Mobilis w Krakowie - odpowiada na zarzuty MPK Kraków.