Radisson RED to nowa marka Carlson Rezidor, której twórcy zainspirowali się ideami pokolenia Y i ważnymi dla niego sferami życia: technologią, modą, muzyką i sztuką. Marka RED skupia się na przyszłościowym myśleniu o desiginie. Projektanci obiektów koncentrują się m.in. na doświadczeniu gości. Zwracają oni uwagę na rosnący wpływ technologii na codzienne życie.
– Jesteśmy bardzo dumni z możliwości wprowadzenia do Polski naszej marki Radisson RED. Jej założenia oparte są na ponadczasowym koncepcie, zainspirowanym potrzebami pokolenia milenialsów. Nie mogliśmy wybrać ciekawszej lokalizacji, niż Kraków - otulone legendą miasto to jedna z najważniejszych lokalizacji na rynku hotelarskim. Radisson RED będzie stanowić ekscytujący kontrast, ale także uzupełnienie dla jego pięknej historii i atmosfery, wprowadzając elementy nowoczesnej technologii – powiedziała Ellie Younes z The Rezidor Hotel Group.
Ukończenie budowy Radisson RED Kraków planowane jest na jesień 2019 roku. Obiekt będzie się składał z 230 pokoi, specjalnie zaprojektowanej restauracji i baru oraz przestrzeni przeznaczonej na spotkania. Do dyspozycji gości będzie czynne całą dobę centrum fitness. Hotel będzie integralną częścią przebudowanego Unity Centre.
Pierwszy hotel Radisson RED otwarto w Brukseli w kwietniu 2016 roku, kolejny w Minneapolis w stanie Minnesota w listopadzie 2016 roku. Do 2020 roku Radisson RED planuje otworzyć jeszcze 60 obiektów.