Straż miejska w Krakowie szuka pracowników. Zarobki nie rzucają na kolana
Straż miejska w Krakowie szuka pracowników. Wolnych jest 30 etatów obejmujących stanowisko aplikanta. Od kandydatów wymaga się między innymi posiadania minimum średniego wykształcenia, nienagannej opinii, niekaralności i sprawności fizycznej oraz psychicznej. Kandydaci będą musieli również zaliczyć test sprawnościowy obejmujący konkurencje: skok w dal z miejsca, rzut piłką lekarską, zwis na drążku, plank (podpór na przedramionach) i bieg wahadłowy oraz test z wiedzy ogólnej, obejmujący informacje o działaniu straży miejskiej, samorządu, a także organów administracji państwowej.
Po przyjęciu do pracy aplikanci straży miejskiej mogą liczyć na początkowe wynagrodzenie zasadnicze wynoszące 3 300 złotych brutto. Po ukończeniu trzymiesięcznego szkolenia podstawowego wynagrodzenie zasadnicze wzrasta o 300 złotych. Z kolei po roku można awansować na stanowisko Młodszego Strażnika z pensją 4 000 złotych brutto. Dodatkowo straż miejska zapewnia "trzynastkę", pakiet świadczeń socjalnych oraz system nagród uznaniowych.
Aplikacje można składać osobiście w siedzibie krakowskiej straży miejskiej pod adresem ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków lub elektronicznie pod adresem: [email protected]. Termin składania aplikacji upływa w piątek, 8 kwietnia. Poniżej szczegółowe warunki prowadzonej rekrutacji.
PRZECZYTAJ: Klientowi "urwał się film" na Rynku w Krakowie. Dwie kobiety bezlitośnie wykorzystały okazję
1. Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 21 rok życia,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
- znajomość języków obcych,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość topografii Krakowa,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność pracy w grupie,
- odporność na stres.
3. Zakres obowiązków:
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Krakowa,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
4. Warunki pracy i płacy:
- praca patrolowa w terenie,
- trzy zmiany,
- 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- umowa o pracę na czas określony,
- wynagrodzenie zasadnicze 3 300 zł brutto (w trakcie trzymiesięcznego szkolenia podstawowego), 3 600 zł brutto (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
- po roku możliwość awansu na stanowisko Młodszego Strażnika (wynagrodzenie: 4000 zł brutto),
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
- dopłaty do godzin nocnych, nadliczbowych,
- premia regulaminowa (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
- system nagród uznaniowych,
- dodatkowe roczne wynagrodzenie, tzw. „trzynasta pensja”,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych.
5. Wymagane dokumenty:
- CV,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu).
ZOBACZ: Kraków: Zagadkowa śmierć młodej fotoreporterki. Jej ciało znaleziono w potoku