Klienci banku zgłaszają wiele problemów, związanych z logowaniem się do serwisu PKO BP. Problem występuje już od godzin porannych. Mamy już oficjalny komunikat w tej sprawie.
Czytaj też: Jacek Majchrowski przegrał proces. Premier Morawiecki nie musi prostować słów o smogu w Krakowie [ZDJĘCIA]
- informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia - czytamy w komunikacie PKO BP.
Ta sytuacja to spory problem dla klientów. Nie mogą się oni zalogować na stronę banku, płacić kartą i wypłacać pieniędzy z bankomatu. "Wstyd", "Świetnie!!!!!! Jak mam zapłacić za parking?" i wiele więcej. Takie komentarze dominują na profilu PKO BP na Facebooku. Wygląda na to, że karty wciąż nie działają prawidłowo.
Na stronie internetowej PKO Banku Polskiego widnieje informacja o planowanych pracach modernizacyjnych w dniach 28 i 29 października. Aktualny problem jest jednak poważny i wymaga natychmiastowej reakcji.