Polecany artykuł:
Chodzi o to, żeby być jak najbliżej Krakowian. W ten sposób urzędnicy tłumaczą uruchomienie kolejnego punktu obsługi mieszkańców w galerii handlowej. Tym razem urzędowe sprawy załatwimy w Bonarce. Od listopada 2013 roku taki punkt działa w Galerii Bronowice. W tym czasie złożono tam ponad 10 tys. wniosków o dowód osobisty, wydano 1,5 tys. praw jazdy i prawie 9 tys. dowodów rejestracyjnych.
- Ten punkt, który otworzyliśmy w listopadzie 2013 roku w jednej z galerii na północy Krakowa, cieszy się bardzo dużą popularnością. Paręnaście tysięcy spraw udało się mieszkańcom w tym punkcie załatwić. To jest dobry kierunek,dlatego że ludzie mogą jednocześnie zrobić zakupy i załatwić formalności urzędowe - mówi Jan Machowski z urzędu miasta.
W Punkcie Obsługi Mieszkańców będziemy mogli załatwić formalności związane z prawem jazdy, dowodem rejestracyjnym, dowodem osobistym, czy z rejestracją firmy. Będzie czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach od 10.00 do 18.00, z wyjątkiem niedziel i świąt.
Posłuchaj materiału Ewy Sas, reporterki Radia ESKA:
Co sądzicie o Punktach Obsługi Mieszkańców w centrach handlowych? Czekamy na Wasze opinie!