Spółka Jeronimo Martins Polska zapewnia, że ma na uwadze historyczny charakter tego miejsca i uwzględnia wszelkie zalecenia miejskiego konserwatora zabytków. Z tą myślą była przygotowywana specjalna identyfikacja wizualna sklepu.
- Wystrój wnętrz będzie nawiązywał do wyglądu tego miejsca znanego między innymi z archiwalnych fotografii, m.in. zachowaliśmy historyczne meble, które poddaliśmy renowacji oraz odtworzyliśmy posadzkę na wzór oryginalnej. Warto również nadmienić, iż we wspomnianej placówce znajdą się również informacje dotyczące historii Pałacu Spiskiego. Na elewacji nie zostanie umieszczony tradycyjny logotyp naszej sieci. Zamiast niego na witrynie sklepowej pojawi się nazwa Biedronka w formie uzgodnionej z konserwatorem zabytków - przekazało naszemu portalowi biuro prasowe przedsiębiorstwa.
Według nieoficjalnych doniesień, które pojawiły się w ostatnich dniach, sklep miałby zostać otwarty w piątek. Jednak z informacji przekazanych przez spółkę Jeronimo Martins wynika, że na ten moment termin otwarcia nie został jeszcze ostatecznie potwierdzony.