Najlepsze hasło, lub hasła, trafią na billboardy i plakaty zaprojektowane przez Urząd Miasta Krakowa. Te z kolei pojawią się w tych dzielnicach, które według danych magistratu mają najwyższe stężenia smogu.
- Będziemy brać pod uwagę kreatywność, pomysłowość no i także oryginalność zgłoszonych prac, ale także siłę przekazu. Ten billboard musi mieć przede wszystkim mocne oddziaływanie żeby zwracać uwagę na ten problem - mówi Dyrektorka Miejskiego Domu Kultury "Dom Harcerza" Aleksandra Grodecka.
Samym zainteresowanym pomysłów nie brakuje. Nasz reporter usłyszał od krakowskiej młodzieży takie propozycje jak "nie pal w piecu", "dbajmy o najbliższych" czy po prostu "myślmy".
Swoje hasła do konkursu mogą zgłaszać dzieci i młodzież w wieku od 7 do 19 lat. Mogą je przedstawić osobiście lub wysyłać mailowo, z załączoną metryczką.
Posłuchaj naszego materiału: