Nowa siedziba ma powierzchnię 220 mkw. Znajduje się tam 7 wydzielonych stanowisk do obsługi bezpośredniej klientów. Dwa z nich mają udogodnienia dla osób ze specjalnymi potrzebami, tj. w pętlę indukcyjną dla niedosłyszących i blat z regulowaną wysokością. Jest też podjazd, winda i miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Jak przekazał NFZ, raz w tygodniu Sala Obsługi Klienta otwarta będzie do godz. 18, aby ułatwić skorzystanie z niej osobom pracującym. Również raz w tygodniu będzie obowiązywać tzw. cicha godzina, podczas której zostaną przyciemnione światła i wyciszone telefony. Takie rozwiązanie wprowadzono przede wszystkim z myślą o klientach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, żeby mogli czuć się bardziej komfortowo.
W nowej sali znajdą się również m.in. pokoje do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności, czy do obsługi świadczeniodawców. Będzie też odpowiednio wyposażony pokój dla osób z dzieckiem.
Sala będzie wyposażona w stanowisko komputerowe do samodzielnego generowania przez klientów wniosków o dostęp do profilu zaufanego i Internetowego Konta Pacjenta. Umówienie wizyty będzie możliwe przez system rejestracji, za pośrednictwem internetu.