Wydział Spraw Obywatelskich od stycznia przejmie obowiązki ratuszowego Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji. Usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości obsługi interesantów załatwiających urzędowe formalności - to najważniejszy cel jednostki. Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców. Nie zmienią się m.in. lokalizacje, w których obsługiwani byli interesanci. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej - w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.
Polecany artykuł:
Urząd Miasta w Olsztynie. Nowe numery telefonu
Zmianie ulegną numery telefonów, pod które dotychczas można było się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta. Najważniejsze nowe numery to:
- Punkt Informacyjny Urzędu - 89 50 60 221,
- stanowisko ds. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i ewidencji działalności gospodarczej - 89 50 60 222, 89 50 60 223,
- stanowisko ds. działalności gospodarczej - 89 50 60 224,
- stanowisko ds. działalności gospodarczej i Karty Dużej Rodziny - 89 50 60 225,
- stanowisko ds. obsługi działalności gospodarczej - 89 50 60 226,
- dyrektor BOK (sekretariat) - 89 50 60 200,
- kierownik referatu ewidencji ludności - 89 50 60 212,
- kierownik referatu dowodów osobistych - 89 50 60 208,
- kierownik referatu uprawnień do kierowania pojazdami - 89 50 60 999,
Interesanci mogą dzwonić pod nowe numery telefonów od 3 stycznia (poniedziałek). Wszystkie numery będzie można znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.
Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8-18 (poza referatem transportu i szkolenia - tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między godz. 7:30 a godz. 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między godz. 8:15 a godz. 17:45, natomiast od wtorku do piątku w godz. 7:45-15:15.
Polecany artykuł: