Postępujący kryzys sprowokował wiele inicjatyw skupiających przedsiębiorców, czy nawet miasta; te, których kluczowym elementem dochodu jest turystyka, tracą i będą traciły dużą część swoich dochodów. Dlatego właśnie powstała akcja #CityWillWait. Inicjatorami są cztery organizacje turystyczne z największych miast: Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź. Do szeregu dołączyło także Opole. Dołączyło, wyzwało Kraków i czeka.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express - KLIKNIJ tutaj!
Założeniem kampanii jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców stron i profili w mediach społecznościowych oraz zaproszenie wielbicieli turystyki krajowej do miast biorących udział w akcji, po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu
- informuje opolski ratusz.
W akcji promuje się przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Nie brakuje także zachęty do odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram, gier miejskich.
Akcja polega na „wywoływaniu” kolejnych miast, które pod wspólnym hasztagiem #CityWillWait promują swoje atrakcje. 4 maja Opole zdążyło już "wywołać" Kraków.
[AKTUALIZACJA]
6 maja Kraków dołączył do akcji.