Seniorzy nie wiedzą, od kiedy obowiązują nowe rozporządzenia, albo jaki jest ich zakres - to teza posła na Sejm Tomasza Kostusia. Rozwiązaniem ma byc projekt "TeleWsparcie".
- Na początek do dyspozycji będą dwa numery telefonów - tłumaczy poseł Kostuś.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express - KLIKNIJ tutaj!
TeleWsparcie mają obsługiwać pracownicy i współpracownicy biura poselskiego.
Polecany artykuł:
Zostali przeszkoleni tak, aby mogli udzielać podstawowych informacji, odpowiadać na często zadawane pytania, czy po prostu podawać numer telefonu do miejsca, gdzie z daną sprawą należy się zwrócić.
- czytamy w komunikacie posła.
Tomasz Kostuś twierdzi, że infolinie są przeciążone, a taka rozwiązanie może pomóc.
- Wiemy, że infolinie przeżywają ogromne oblężenie i pod niektóre numery nie sposób się dodzwonić, więc każdy dodatkowy kontakt, gdzie można z kimś porozmawiać, coś dopytać, ustalić, może być bardzo pomocy - mówi Tomasz Kostuś.
Łzawią ci oczy? Może masz koronawirusa
Numery, pod którymi należy się kontaktować to 509 030 141 oraz 517 454 692. W razie problemów z kontaktem, można wysłać SMSy, na które pracownicy biura poselskiego również będą oddzwaniać i odpowiadać. Pytania można też przesyłać drogą mailową: [email protected]”
Czytaj też: Sanepid w Opolu. Numer telefonu. Jak się skontaktować?