- Nowa strona internetowa Miasta Opola przeszła gruntowną przemianę, nie tylko pod względem graficznym, ale przede wszystkim została ulepszona struktura strony - pisze w komunikacie prasowym rzecznik prasowa Urzędu Miejskiego Katarzyna-Oborska Marciniak.
Co się zmieniło?
Całkiem sporo. Na głównej stronie pojawiły się cztery kafelki:
- Dla mieszkańca - newsy z dziedzin samorządowych, czy istotnych z punktu widzenia zmian organizacyjnych,
- Dla Turysty - to informacje o wszelkiego rodzaju atrakcjach i planie miasta,
- Dla Inwestora - swoista wizytówka biznesowa Opola i ręka wyciągnięta w stronę inwestora,
- Dla Studenta - informacje o stypendiach, przyznawanych na terenie Opola, komunikacji miejskiej (również tej rowerowej), czy wszelkich aktywnościach studenckich podejmowanych na terenie miasta.
Wybrano więc ważne obszary aktywacji miejskich.
Polecany artykuł:
To ile za taką usługę?
Jak przekazała rzecznik prasowa, stronę przygotowała firma VOBACOM Sp. z.o.o. - z Torunia. Ta inwestycja kosztowała miasto 35 670,00 zł.
Czy było warto? Oceńcie sami, odwiedzając stronę Opola i dajcie nam znać, jak się podoba - w sondzie poniżej!