Przychody zostały podzielone między kluby na podstawie modelu podziału obowiązującego od czterech lat. Największe kwoty trafiły do Legii Warszawa, Piasta Gliwice i Lechii Gdańsk.
- Pieniądze wypłacane klubom pochodzą przede wszystkim z praw mediowych, a także są wypracowane dzięki kontraktom sponsorskim i innym działaniom marketingowym Ekstraklasy. W tym sezonie kluby otrzymały od nas łącznie o 4,5 mln zł więcej niż przed rokiem. To oznacza, że liga jest produktem, którego wycena rynkowa rośnie. Nie dzieje się to jednak samoistnie. Inwestujemy w jakość transmisji i technologie, rozwijamy nowoczesne sposoby dotarcia do fanów, wspieramy klubowe akademie. Finansujemy także specjalistyczny sprzęt służący ekstraklasowym drużynom. W bieżącym sezonie kluby użytkują, w ramach barteru, maty chroniące murawę przed złą pogodą, które kosztowały około 1,5 mln zł. Wszystko po to, aby stwarzać jak najlepsze warunki dla wzrostu jakości rozgrywek – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy S.A.
Lech Poznań za sezon 2018/2019 otrzymał prawie 11 milionów złotych. Więcej od Kolejorza zarobiła tylko czołowa trójka minionego sezonu.
Lech mimo iż zajął dopiero 8 miejsce na zakończenie sezonu to zarobił więcej ze względu na "ranking historyczny", a także wygranie klasyfikacji Pro Junior System.