Koronawirus. Urzędy pracują ZDALNIE. Jak załatwić sprawę?

i

Autor: Urząd Miasta Poznania Koronawirus. Urzędy pracują ZDALNIE. Jak załatwić sprawę?

Koronawirus. Urzędy pracują ZDALNIE. Jak załatwić sprawę?

2020-11-04 13:38

Urzędy administracji publicznej pracują zdalnie. Wiele osób zastanawia się, jak załatwić ważną sprawę. Urząd Miasta Poznań przygotował bezcenne wskazówki, które mogą przydać się każdemu z nas. Przeczytasz o nich w poniższym artykule.

W związku z pandemią koronawiurusa w Polsce obowiązuje rozporządzenie, które wprowadziło pracę zdalną w urzędach administracji publicznej. Od wtorku urzędy pracują w takim trybie, ale nie wpływa to znacząco na funkcjonowanie Urzędu Miasta Poznania.

- Obecnie dziennie średnio blisko 450 pracowników świadczy pracę zdalnie. Działania dostosowywane są do obecnej sytuacji, w wielu przypadkach kierownicy wprowadzają pracę naprzemienną, dzięki której w sytuacji zakażenia jednego pracownika, dany zespół lub wydział nie zostaje wyłączony z pracy - powiedział Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego UMP.

Tak więc niezbędne sprawy można w dalszym ciągu załatwić w urzędzie. Trzeba jednak zarezerwować wizytę. Najłatwiej zrobić to przez internetowy system rezerwacji. Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu. Od października na wizytę można umówić się także przez bezpłatną aplikację Smart City Poznań.

Jeśli nasza obecność nie jest wymagana to urzędnicy proszą o kontakt w formie telefonicznej lub internetowej. Przed wszystkimi budynkami Urzędu Miasta Poznania znajdują się także skrzynki podawcze, w których można zostawiać dokumenty.

Konferencja Mateusza Morawieckiego. Nowe OBOSTRZENIA

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają