IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampkę nocną PATRULL, by niezwłocznie przestali jej używać i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu. To wyniki porażenia prądem małego chłopca, który korzystał z niebezpiecznej lampki.
Dziecko próbowało wyciągnąć lampkę z gniazdka elektrycznego, kiedy ze sprzętu odpadła plastikowa osłona. Chłopiec został porażony prądem i zraniony w dłoń. IKEA niemal natychmiast po otrzymaniu informacji o tym incydencie wystosowała oświadczenie, w którym apeluje do swoich klientów. Lampka nocna PATRULL została już wycofana ze sprzedaży.
-Niezwłocznie rozpoczęliśmy dochodzenie, w trakcie którego przetestowaliśmy ponad 600 egzemplarzy lampki nocnej Patrull i każdy z nich przeszedł próbę pomyślnie. Niemniej jednak podjęliśmy decyzję o wycofaniu lampki z oferty, by uniknąć podobnych wypadków" - czytamy w komunikacie sieci sklepów IKEA.
IKEA przeprasza swoich klientów za wszelkie niedogodności. Dowód zakupu (paragon) nie jest konieczny, by otrzymać zwrot. Więcej informacji można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta w najbliższym sklepie IKEA lub telefonicznie pod numerem (22) 275 00 00.