Inna cena na półce, inna cena przy kasie. Dopiero sprawdzając paragon, pani Iwona zorientowała się, że straciła pieniądze. „To niestety zdarza mi się nagminnie” - mówi nasza słuchaczka Iwona:
- Wielka wywieszka TANIEJ i właśnie biorę jakiś towar, a pani przy kasie mówi mi: "Nie, nie to od jutra".
Problem znany jest Wielkopolskiej Inspekcji Handlowej, która dostaje takie zgłoszenia od poznaniaków, choć w tym roku było to zaledwie 8 osób.
A warto walczyć o swoje prawa – mówi Maciej Przybylak rzecznik prasowy placówki - Klient powinien zażądać, aby dla niego była obowiązująca cena, która była na półce i która była w tym momencie niższa.
Poznaniacy z którymi rozmawialiśmy również zetknęli się z fałszywymi promocjami.
- Przy kasie oszukują w różnych sklepach, w spożywczym, z kosmetykami, w dziecięcym.
- Jakaś promocja już minęła i kartka nie została zdjęta, a to wprowadza w błąd klienta.
A dodajmy, że wszelkie skargi można zgłaszać do punktu konsumenckiego Wielkopolskiej Inspekcji Handlowej przy. Al.Marcinkowskiego 3.
>> Poznań bez nienawiści! Mieszkańcy zamalowali napisy na murach przystanku PST!
>> Poznańska Kolej Metropolitalna wystartuje 10 czerwca! Uruchomione zostaną 4 trasy! [SCHEMAT]
ZOBACZ TO WIDEO: