Firma TOTALbet Zakłady Bukmacherskie została sponsorem strategicznym Warty Poznań. W piątek (7 lutego) podpisano umowę, która będzie obowiązywała co najmniej do końca sezonu 2020/21. Logo nowego sponsora znajdzie się m.in. w najważniejszym miejscu na koszulkach piłkarzy „Zielonych”.
- Cieszymy się, że spotykamy się z nowym sponsorem. To rezultat naszej wielomiesięcznej pracy. Wierzę, że nasz sponsor obrał dobry kurs. My zrobimy wszystko, aby tak było - powiedział Bartłomiej Farjaszewski, właściciel klubu. - Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi - dodał.
– Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie – komentuje wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Marcin Giera.
W ostatnich miesiącach piłkarze Warty Ponań grali w koszulkach bez logo sponsora. W centralnym miejscu znajdował się kod QR, symbol akcji #WARTObudować.
Polecany artykuł:
Nowy sponsor to solidny fundament w budowie klubu, który walczyć będzie o awans do PKO BP Ekstraklasy. Po 20. kolejkach Fortuna 1. Ligi Warta Poznań jest liderem i w stolicy Wielkopolski bardzo chcą wywalczyć promocję do wyższej ligi. Świadczy o tym m.in. okres transferowy. Kluczowi zawodnicy, mimo wielu ofert z innych klubów, postanowili pozostać w zespole na rundę wiosenną.
Zieloni pierwszy wiosenny mecz rozegrają 29 lutego. Rywalem zawodników Piotra Tworka będzie Radomiak Radom, czyli także jeden z kandydatów do awansu do ekstraklasy.