W związku z decyzją Starosty Radomskiego, informujemy, że:
- budynki A (Starostwo Powiatowe), B (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie) oraz C (ul. Graniczna 24 – Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych i Wydział Geodezji) – zostają zamknięte dla interesantów od poniedziałku, 16 marca od godz. 7.00 rano,
- Starostwo i jednostki podległe będą pracować w niepełnej obsadzie i realizować tylko najpilniejsze sprawy urzędowe, wszystkie Wydziały, które wydają decyzje administracyjne, zaświadczenia, wpisy do rejestrów czy inne pisma urzędowe nie będą przyjmowały interesantów,
- Wydział Komunikacji wstrzymuje rejestrację pojazdów, obsługę spraw związanych z prawami jazdy oraz transportu drogowego. Zawiadomienie o nabyciu i zbyciu pojazdu można złożyć online za pomocą systemów e-administracji (e-PUAP),
- Kasy Starostwa przy ul. Mazowieckiego 7 i Granicznej 24 nie będą przyjmować wpłat gotówkowych – wszelkie wpłaty będą przyjmowane tylko i wyłącznie za pomocą przelewów elektronicznych.
- Jest to sytuacja wyjątkowa, z którą nasze państwo, ale i cały świat jeszcze nigdy nie miał do czynienia, dlatego proszę Państwa, wszystkich mieszkańców Powiatu Radomskiego o zrozumienie powagi chwili – apeluje Waldemar Trelka, starosta radomski. – Pracownicy samorządowi przyjdą do pracy, będziemy starali się wydać decyzje czy pozwolenia w najpilniejszych sprawach, którym nadano już bieg – dodaje starosta, apelując jednocześnie o nieprzychodzenie od poniedziałku, 16 marca do budynków Starostwa i jednostek podległych.
Polecany artykuł:
W sprawach pilnych, niecierpiących zwłoki, przypadkach losowych itp. prosimy o:
- wcześniejszy kontakt telefoniczny z odpowiednim Wydziałem – spis numerów telefonów będą wywieszone przed wejściem głównym do budynku Starostwa przy ul. T. Mazowieckiego 7. Dane teleadresowe i adresy poczty e-mail poszczególnych Wydziałów Starostwa Powiatowego w Radomiu i jednostek podległych
- nadsyłanie wszelkich pism urzędowych za pomocą systemu e-administracji (ePUAP) lub wrzucanie ich do specjalnej urny w budynku głównym Starostwa Powiatowego (ul. T. Mazowieckiego 7),
- w sprawach już zarejestrowanych, pisma i decyzje administracyjne będą wysłane tradycyjną pocztą na podane adresy korespondencyjne,
- wszelkie niezbędne informacje oraz odpowiedzi na zapytania w danej sprawie można otrzymać za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.