Prace rozpoczęły się we wrześniu, a termin ich zakończenia to koniec września 2020 roku. Łącznie droga startowa ma mierzyć 2,5 kilometra oraz ma być przystosowana do obsługi dużych samolotów. Jak zapewnił Falk Rohmberger, członek zarządu firmy Max Bögl Polska z Wrocławia, prace idą zgodnie z harmonogramem.
Polecany artykuł:
Wydłużamy istniejący pas o 500 m. Zrobiliśmy naprawę istniejącego pasa, aby można było go połączyć z nową konstrukcją. Ustawiliśmy również naszą własną wytwórnie mas betonowych, w której będziemy produkować najwyższej jakości beton odpowiedni na pasy startowe – mówił Falk Rohmberger.
Polecany artykuł:
Jak podkreślił Falk Rohmberger w Radomiu prace na lotnisku nie są wykonywane „pod ruchem lotniczym”, które ograniczają roboty.
Polecany artykuł:
Pracujemy od 8 lat na różnych lotniskach w Polsce. Prowadziliśmy inwestycje o łącznej wartości 450 mln zł - mówił Rohmberger.
Polecany artykuł:
Koszt kontraktu w Radomiu to blisko 147 milionów złotych.