Decyzją Komendanta Głównego Policji została wznowiona procedura doboru do służby w policji. Osoby zainteresowane przystąpieniem do rekrutacji od 8 czerwca 2020 roku mogą składać dokumenty niezbędne do wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego w jednostkach miejskich lub powiatowych garnizonu mazowieckiego lub w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP zs. w Radomiu:
- osobiście, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z pracownikiem Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP zs. w Radomiu (tel. 47 701 31 19, 47 701 31 20),
- osobiście, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z pracownikiem komórki kadrowej komendy miejskiej/powiatowej policji (dane kontaktowe dostępne na stronie mazowiecka.policja.gov.pl w zakładce Służba w Policji „Informacja dot. przyjmowania dokumentów do służby w Policji w garnizonie mazowieckim”).
ZOBACZ TAKŻE: Radom: Chcesz pracować w policji? Sprawdź, jakie warunki trzeba spełnić!
Kandydaci do służby, w stosunku do których postępowanie kwalifikacyjne zostało już wszczęte powinni oczekiwać na telefoniczną informację od pracownika Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP zs. w Radomiu dotyczącą terminu kolejnego etapu tego postępowania.
W związku z utrzymującym się stanem epidemii, w celu zminimalizowania zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, procedura rekrutacyjna będzie prowadzona w stosownym reżimie sanitarnym, do którego przestrzegania zobligowani są wszyscy jego uczestnicy. Ponadto kandydat do służby w Policji jest zobowiązany stosować się do ewentualnych innych zaleceń wskazanych przez pracowników jednostki.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji do służby w Policji można znaleźć na stronie internetowej Mazowieckiej Policji w dziale PRACA.