Praca w urzędzie w Rzeszowie. Ile można zarobić? Sprawdź oferty!
starszy referent do spraw: ewidencji podatników i płatników
ZAKRES ZADAŃ:
- Prowadzenie ewidencji podatników i płatników,
- Ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów – Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP ),
- Realizacja czynności kancelaryjnych oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonej w komórce,
- Udostępnianie danych zgromadzonych w CRP KEP,
- Wydawanie zaświadczeń o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP,
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów wyboru form opodatkowania podatników podatku dochodowego,
- Weryfikowanie i rejestrowanie w systemie e-Deklaracje pełnomocnictw do podpisywania deklaracji składanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz zawiadomień o ich odwołaniu,
- Wydawanie pisemnego potwierdzenia przyjęcia powiadomienia o zamiarze rozpoczęcia działalności gospodarczej jako pośredniczący podmiot węglowy lub pośredniczący podmiot gazowy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz prawa podatkowego w szczególności: ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw o podatku dochodowym oraz o podatku od towarów i usług
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
- Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: od 2820 zł brutto (pracownikowi przysługuje również dodatek stażowy).
starszy referent do spraw: wierzycielskich w zakresie działań przedegzekucyjnych i monitorujących
ZAKRES ZADAŃ
-Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień oraz wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych
- Przekazywanie danych do Rejestru Należności Publicznoprawnych
- Prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, w tym ewidencjonowanie prowadzonych spraw i dokumentów w systemach informatycznych,
-Realizacja czynności kancelaryjnych oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonej w komórce,
-Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań,
- Udzielanie ogólnych informacji w zakresie właściwości rzeczowej komórki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz prawa podatkowego w szczególności: ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw o podatku dochodowym oraz o podatku od towarów i usług
- Znajomość przepisów kodeksu cywilnego
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
- Umiejętności interpersonalne: podstawowe tj. grzeczność i uprzejmość; łatwość w komunikacji tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły lub umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 03.09.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: od 3270 zł brutto (pracownikowi przysługuje również dodatek stażowy).
starszy specjalista do spraw: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wpisanie zaproszeń dla cudzoziemców do ewidencji zaproszeń,
- przyjmowanie i weryfikowanie wniosków składanych przez obywateli Unii Europejskiej i członków ich rodzin, dotyczących zalegalizowania pobytu na terytorium RP, tj. zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania karty pobytu członka rodziny obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE, wydania karty stałego pobytu członka rodziny obywatela UE,
- przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wymianę: karty pobytu, zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE, karty pobytu członka rodziny obywatela UE, dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE, karty stałego pobytu członka rodziny obywatela UE, a także wniosków o wydanie i wymianę innych dokumentów (podróży, tożsamości),
- weryfikowanie wniosków składanych przez cudzoziemców dotyczących zalegalizowania pobytu na terytorium RP, tj. udzielenia zezwolenia na: pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE, a także przedłużenia wizy krajowej bądź wizy Schengen.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - co najmniej 0,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o cudzoziemcach , o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin oraz przepisów wykonawczych odnoszących się do zadań wojewody; o służbie cywilnej; kodeks postępowania administracyjnego; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 100 zł
starszy specjalista do spraw: kościołów i związków wyznaniowych, repatriacji i finansów
ZADANIA:
- współuczestniczenie w wykonywaniu zadań dotyczących: rozpatrywania wniosków posiadaczy Kart Polaka osiedlających się w Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie świadczenia pieniężnego na częściowe pokrycie kosztów zagospodarowania i bieżącego utrzymania; prowadzenia rejestru złożonych wniosków o przyznanie świadczenia pieniężnego oraz decyzji i postanowień w sprawach o przyznanie świadczenia pieniężnego na częściowe pokrycie kosztów zagospodarowania i bieżącego utrzymania; rozpatrywania wniosków starostów o udzielenie dotacji na wypłatę świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Kart Polaka osiedlających się w Rzeczypospolitej Polskiej; gromadzenia przekazywanych przez starostów informacji o poziomie wykorzystania dotacji na wypłatę świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Kart Polaka osiedlających się w Rzeczypospolitej Polskiej; przekazywania ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych informacji o koniecznej do zabezpieczenia wypłaty świadczeń pieniężnych kwocie wynikającej z wniosków posiadaczy Kart Polaka osiedlających się w Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie świadczenia pieniężnego oraz o poziomie wykorzystania dotacji przez starostów;
- prowadzenie spraw w zakresie przyjmowania powiadomień od władz kościoła lub innego związku wyznaniowego o utworzeniu, zmianie nazwy, siedziby, granic lub połączeniu, podziale i zniesieniu parafii, zborów, gmin i innych jednostek organizacyjnych nie przekraczających terenu województwa oraz o powołaniu i odwołaniu osoby będącej kierowniczym organem wykonawczym takiej jednostki organizacyjnej, potwierdzanie tych faktów na ich żądanie, a także prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie;- realizowanie zadań w zakresie przygotowywania projektów i sprawozdawczości z realizacji budżetu zadaniowego oraz prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, w tym; planowanie we współpracy z kierownikami oddziałów, budżetu zadaniowego Wydziału oraz udział w planowaniu środków finansowych Wydziału; koordynowanie na poziomie Wydziału, wykonania mierników poszczególnych podzadań i działań budżetu zadaniowego; sprawozdawczość półroczna i roczna z realizacji wartości mierników budżetu zadaniowego Wydziału; przygotowywanie analiz dotyczących identyfikacji i oceny ryzyka w odniesieniu do celów podzadań, za osiągnięcie których odpowiada Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców; sporządzanie we współpracy z kierownikami oddziałów i dyrekcją Wydziału samooceny kontroli zarządczej;
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o repatriacji: nadzór instancyjny nad działaniami podejmowanymi przez starostów w zakresie udzielania pomocy repatriantom oraz rozpatrywanie wniosków o udzielenie dotacji celowej na realizację aktywizacji zawodowej repatriantów; rozpatrywanie wniosków gmin o udzielenie: a) dotacji dla gminy, która zobowiązała się zapewnić lokal mieszkalny nieokreślonym imiennie repatriantom, b) zwrotu kosztów poniesionych na pokrycie remontów lub adaptacji lokali mieszkalnych dla repatriantów; wydawanie decyzji o uznaniu za repatrianta; przygotowanie wniosków do systemu TREZOR oraz sprawozdań finansowych dla Wydziału Finansów i Budżetu PUW; przygotowywanie zbiorczych opracowań, sprawozdań dla Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z realizacji zadań na terenie województwa, o których mowa wyżej; prowadzenie kontroli prawidłowości i celowości wydatkowania środków finansowych w związku z realizacją zadań repatriacji przez gminy i powiaty;
- prowadzenie spraw z zakresu wykonywania uprawnień nadzorczych Wojewody w stosunku do stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego, w tym wykonywanie uprawnień kontrolnych wynikających z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - co najmniej 0,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o repatriacji; o gwarancjach wolności sumienia i wyznania; prawo o stowarzyszeniach; o Karcie Polaka; o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. aktów prawnych odnoszących się do zadań wojewody; o służbie cywilnej; kodeks postępowania administracyjnego; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 100 zł.
starszy specjalista do spraw: rynku pracy
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i przepisów wykonawczych do ustawy,
- przeprowadzanie kontroli zakładów pracy chronionej, zakładów aktywności zawodowej, ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach regulowanych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz w przepisach szczególnych,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach przyznania, zmiany lub utraty statusu zakładu pracy chronionej oraz statusu zakładu aktywności zawodowej wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- prowadzenie rejestrów ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, przygotowywanie zawiadomień o wpisie, zmianie wpisu i wykreśleniu z rejestrów na podstawie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 1 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
-znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
-Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15,
35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 100 zł.
inspektor wojewódzki do spraw: ewidencji gruntów i budynków
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie odwoławczym i w trybach szczególnych niezbędnych do wydania decyzji w sprawach ewidencji gruntów,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi stron na decyzje organu odwoławczego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz kompletowanie akt w celu przekazania skargi wraz z aktami do sądu,
- udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym,
- analizowanie, sprawdzanie i rozpatrywanie pism i korespondencji z zakresu spraw ewidencji gruntów i budynków,
- rozpatrywanie skarg i wniosków stron,
- kontrolowanie działań administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków i gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe w obszarze wykonawstwa geodezyjnego lub w służbie geodezyjnej i kartograficznej - powyżej 3 lat
- znajomość przepisów ustaw: Prawo Geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych (rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków), o gospodarce nieruchomościami, o kontroli w administracji rządowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny,
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 500 zł
specjalista do spraw: ocen oddziaływania na środowisko przedsięwzięć innych niż liniowe
ZAKRES ZADAŃ
- opiniowanie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, zakresu raportów o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w ramach postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko i obszar Natura 2000;
- uzgadnianie środowiskowych warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w ramach postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko i obszar Natura 2000;
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przez organy: starostę, dyrektora regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych oraz wójta/burmistrza, prezydenta miasta lub organy wyższego stopnia w stosunku do tych organów;
- prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć liniowych;
- współuczestnictwo w prowadzeniu sprawach kierowanych do Krajowej Komisji do spraw Ocen Oddziaływania na Środowisko oraz Regionalnej Komisji do spraw Ocen Oddziaływania na Środowisko
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu: ochrony środowiska lub/i inżynierii środowiska lub/i geologii lub/i hydrologii lub/i biologii lub wyższe z zakresu działów pokrewnych ochronie środowiska i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w obszarze ochrony środowiska
- znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i aktów wykonawczych,
- znajomość ustaw: o odpadach, Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- organizacja pracy własnej
- rzetelność i terminowość
- doskonalenie zawodowe
- identyfikacja z misją urzędu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2020
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
al. Piłsudskiego 38,
35-001 Rzeszów
WYNAGRODZENIE: brak informacji