Zgodnie z umową „1Minute” i „#VisitPodkarpackie” zostaną uruchomione do końca października br., zaś „Aelia Beauty” – do końca pierwszego kwartału 2023 r. Nowe przestrzenie komercyjne zwiększą komfort oczekiwania na odlot samolotu, przesiadkę lub przylot najbliższych na podrzeszowskim lotnisku.
– Chcemy być na wszystkich lotniskach w Polsce, a z naszego punktu widzenia podrzeszowskie lotnisko jako jedne z pierwszych już wróciło do normalności po pandemii – opowiadał Andrzej Kacperski, prezes Lagardere Travel Retail Polska.
Zobacz też: Luksusowe samochody zatrzymane na granicy. Pochodziły z przestępstw
– Dzięki bardzo dobrej współpracy z Lagardere, potentatem oferującym bardzo szeroką gamę produktów, powstaną przede wszystkim nowe punkty gastronomiczne oraz handlowe. Dla naszych pasażerów, których ostatnio coraz więcej pojawia się na lotnisku, będą to ciekawe, interesujące miejsca, które pozwolą w sposób komfortowy rozpocząć podróż. My zaś wzmacniamy przychody poza lotnicze naszego portu, na których też bardzo mocno nam zależy – mówił Adam Hamryszczak, prezes portu lotniczego Rzeszów-Jasionka.
Wspomniał o rozbudowie parkingu koło lotniska, który w połowie przyszłego roku powiększy się o blisko 500 nowych miejsc. Mówił również o dynamicznym rozwoju usług VIP - od początku 2022 roku w Jasionce obsłużono już prawie 1500 podróżnych korzystających ze specjalnych udogodnień oferowanych przez port.
Lagardere to trzeci na świecie wydawca książek branżowych oraz światowy lider detalicznej obsługi podróżnych. Działa na 260 lotniskach na całym świecie.
Sprawdź również: Prezydent Rzeszowa o podwyżkach cen biletów MPK. Nie zostawił wątpliwości