Od 31 marca do 18 kwietnia 2021 r. wizyta w Urzędzie Miasta Rzeszowa będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu. Nieczynne będą Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowane w galeriach handlowych.
- W związku z odnotowanym w ostatnim czasie znacznym wzrostem liczby zachorowań na SARS-CoV-2 oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców jak i pracowników zachęcam Państwa do zdalnego kontaktu z Urzędem Miasta Rzeszowa w formie e-mailowej, telefonicznej oraz poprzez platformę ePUAP – mówi Marek Bajdak, pełniący funkcję Prezydenta Rzeszowa.
Od 31 marca 2021 r. ze względu na sytuację epidemiczną wprowadzone zostają ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Ograniczenia zostały przedłużone. Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00.