Problemy z bankowościa elektroniczną i mobilną

i

Autor: AhmadArdity/cc0/pixabay Problemy z bankowościa elektroniczną i mobilną

W weekend problemy z płatnościami w dwóch dużych bankach. Sprawdź, czy nie dotyczy to twojego konta

2019-02-15 9:56

W weekend klienci dwóch dużych banków mogą mieć problem ze skorzystaniem z bankowości elektronicznej, w tym z przelewów i płatności BLIK, a także wypłacaniem gotówki z bankomatów. Sprawdźcie, których banków to dotyczy i jak długo potrwają utrudnienia.

Santander Bank Polska informuje swoich klientów, że w najbliższy weekend wystąpią utrudnienia w bankowości internetowej i mobilnej. Przerwę w działaniu systemu zaplanowano między godz. 22.30 w piątek, 15 lutego, a 9.00 w sobotę, 16 lutego. Klienci banku nie będą mogli w tym czasie korzystać z przelewów natychmiastowych, płacić za zakupy w sklepach internetowych szybkim przelewem (Przelew24), korzystać z płatności BLIK. W sobotę będą problemy z korzystaniem z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

"W tym czasie będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane - co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę. Jeśli mają Państwo do wysłania jakiś pilny przelew, prosimy zrobić to przed zaplanowaną niedostępnością" - informuje Santander Bank Polska.

>>> Rzeszów: Nowość w Rzeszowskim Inkubatorze Kultury [AUDIO]

Problemy z bankowością w ING Bank Śląski

O trudnościach w korzystaniu z bankowości w najbliższy weekend informuje również ING Bank Śląski. "W nocy z 17 na 18 lutego z niedzieli na poniedziałek od godziny 00:00 do 05:30 planujemy prace serwisowe, które usprawnią działanie naszych usług" - informuje bank.

W tym czasie możesz mieć trudności z korzystaniem z:

  • bankomatów i wpłatomatów
  • systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej
  • systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej
  • systemu ING CardsOnLine
  • płatności BLIK
  • przelewów ekspresowych
  • płatności internetowych za pomocą Płać z ING

Nie będzie również możliwości:

  • aktywowania karty i nadania kodu PIN
  • zamówienia karty Mastercard w telefonie i przypisania jej do telefonu
  • dodania karty VISA zbliżeniowa do aplikacji Google Pay
  • wykonania przelewu z rachunku karty kredytowej.

Jak radzi bank, klienci powinni wypłacić wcześniej gotówkę i zrealizować ważne przelewy przed tym czasem.

Czytaj także: Czy mieszkańcy Podkarpacia chętnie stają na ślubnym kobiercu? Sprawdziliśmy! [AUDIO]

Zobacz WIDEO:

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki