Santander Bank Polska informuje swoich klientów, że w najbliższy weekend wystąpią utrudnienia w bankowości internetowej i mobilnej. Przerwę w działaniu systemu zaplanowano między godz. 22.30 w piątek, 15 lutego, a 9.00 w sobotę, 16 lutego. Klienci banku nie będą mogli w tym czasie korzystać z przelewów natychmiastowych, płacić za zakupy w sklepach internetowych szybkim przelewem (Przelew24), korzystać z płatności BLIK. W sobotę będą problemy z korzystaniem z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
"W tym czasie będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane - co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę. Jeśli mają Państwo do wysłania jakiś pilny przelew, prosimy zrobić to przed zaplanowaną niedostępnością" - informuje Santander Bank Polska.
>>> Rzeszów: Nowość w Rzeszowskim Inkubatorze Kultury [AUDIO]
Problemy z bankowością w ING Bank Śląski
O trudnościach w korzystaniu z bankowości w najbliższy weekend informuje również ING Bank Śląski. "W nocy z 17 na 18 lutego z niedzieli na poniedziałek od godziny 00:00 do 05:30 planujemy prace serwisowe, które usprawnią działanie naszych usług" - informuje bank.
W tym czasie możesz mieć trudności z korzystaniem z:
- bankomatów i wpłatomatów
- systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej
- systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej
- systemu ING CardsOnLine
- płatności BLIK
- przelewów ekspresowych
- płatności internetowych za pomocą Płać z ING
Nie będzie również możliwości:
- aktywowania karty i nadania kodu PIN
- zamówienia karty Mastercard w telefonie i przypisania jej do telefonu
- dodania karty VISA zbliżeniowa do aplikacji Google Pay
- wykonania przelewu z rachunku karty kredytowej.
Jak radzi bank, klienci powinni wypłacić wcześniej gotówkę i zrealizować ważne przelewy przed tym czasem.