Każdy z nas chce jak najlepszej przyszłości dla swojego dziecka. Chcemy aby dzieci były szczęśliwe, miały udane życie rodzinne, realizowały swoje pasje, wykonywały pracę, którą lubią i która daje im stabilizację finansową. Wyobrażamy sobie je odnoszące znaczne sukcesy w kraju i za granicą. Czy możemy dzieciom ułatwić osiągnięcie tych najważniejszych celów życiowych? W Szkole Podstawowej Z Oddziałami Dwujęzycznymi PROMAR wierzymy, że dobre nauczanie i wychowanie daje odpowiednie narzędzia do osiągnięcia tych korzyści.
Przede wszystkim, nauczanie dwujęzyczne zapewnia dzieciom przewagę na rynku pracy. Ponieważ w naszej szkole dzieci używają angielskiego do codziennej nauki i komunikacji z nauczycielami, w przyszłości nie tylko będą świetnie władać tym językiem, ale będą również przyzwyczajeni do uczenia się i pracowania w tym języku. Angielski nie jest dla nich językiem obcym, wręcz przeciwnie, jest językiem codziennym, w którym potrafią wyrazić swoją wiedzę, przekonania, opinie i emocje. Osobom dwujęzycznym łatwiej jest przyjąć rolę eksperta bądź lidera, ponieważ nie hamuje ich strach przed niepowodzeniem w zrozumieniu innych czy akuratnym przekazaniem własnych opinii i racji.
Uczniowie Szkoły Podstawowej Z Oddziałami Dwujęzycznymi PROMAR przygotowywani są do zdobywania prestiżowych certyfikatów znajomości języka angielskiego Young Learners English Tests wydawanych prze University of Cambridge. Egzaminy te zachęcają dzieci do efektywnej nauki poprzez atrakcyjną, barwną formę, a jednocześnie obiektywnie i precyzyjnie oceniają umiejętności językowe uczniów.
Angielski to oczywiście nie wszystko. Ważna jest całość edukacji. O wysoką jakość nauczania dbamy poprzez niską liczebność klas (maksymalnie 14 osób), dzięki której nauczyciel może efektywnie reagować na indywidualne potrzeby ucznia. Dzięki kameralności szkoły, nauczyciele i dyrekcja poświęcają uczniom i rodzicom dużo czasu i mogą reagować zanim pewne zachowania urosną do rangi problemu. W naszej szkole wszyscy się znają i żadne dziecko nie jest anonimowe.
Wysoką jakość edukacji osiągamy również poprzez stosowanie nowoczesnej metodyki nauczania, wspomaganej technologią. W tej dziedzinie sporo korzystamy z osiągnięć metodycznych znanych nam z nauczania języków obcych. Nie chodzi tylko o pracę z tablicą interaktywną, co oczywiście też jest dla dzieci ważne. Głównym celem jest przedstawienie nauczanych treści w sposób niebanalny i atrakcyjny dla uczniów. Stanowczo odcinamy się od nauczania polegającego na tym, że nauczyciel wykłada materiał, uczniowie słuchają, a potem uzupełniają ćwiczenia w podręczniku. W naszej szkole uczniowie są zaangażowani na każdym etapie lekcji, ponieważ sposób jej prowadzenia jest dla nich ciekawy. Często mają możliwość wypowiadania swoich poglądów w trakcie dyskusji, często również pracują w grupach nad określonym zadaniem. Uważamy, że uczeń, który ma chęć uczenia się, zrobi to efektywniej niż uczeń, który działa pod wpływem przymusu. Dlatego program wychowawczy naszej szkoły na wysokim miejscu stawia indywidualne motywowanie uczniów i kształtowanie w nich chęci nauki.
W naszej szkole w pracy z uczniami wykorzystujemy Ocenianie Kształtujące. Nasi uczniowie są świadomi celów, które mają osiągnąć w szkole i wiedzą jak to zrobić. Stale wymieniają się informacjami zwrotnymi z nauczycielami, co systematyzuje i usprawnia proces zdobywania wiedzy. Dzięki Ocenianiu Kształtującemu stają się bardziej odpowiedzialni za swoją naukę oraz skuteczniej przyswajają nowy materiał i umiejętności.
Do osiągnięcia sukcesu w życiu, zarówno zawodowym jak i osobistym, potrzeba jeszcze szerokich kompetencji społecznych i towarzyskich. Trudno jest tworzyć szczęśliwy związek oraz świadomie sterować swoją karierą zawodową, jeżeli nie potrafimy np. przedstawić swoich potrzeb i racji w sposób klarowny i nieobrażający innych. Jednocześnie, aby osiągnąć swoje cele, musimy umieć słuchać ludzi i brać pod uwagę ich potrzeby, oraz współpracować z osobami o odmiennych poglądach i obyczajach, w tym z przedstawicielami innych kultur. Te, jak i inne kompetencje społeczne, są u nas traktowane priorytetowo i nauczamy ich w codziennej pracy z dziećmi. Uczymy ich, bazując przede wszystkim na Porozumieniu Bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Dzięki niewielkiej liczbie uczniów, nauczyciel ma czas i możliwość, aby w razie konfliktu między dziećmi, uczyć ich odpowiednich sposobów ich rozwiązywania.
W Szkole Podstawowej Z Oddziałami Dwujęzycznymi PROMAR wierzymy, że nasi uczniowie będą umieli osiągać takie sukcesy w życiu, jakie im się zamarzą. My staramy się im pomóc zapewniając wysokiej klasy, dwujęzyczne wykształcenie, stymulując chęć do nauki i rozwoju, oraz wyposażając ich w szerokie kompetencje osobiste i społeczne.
Sprawdź ofertę https://www.promar.edu.pl/szkola-podstawowa/
Zapisz się na lekcje prowadzone w językach polskim i angielskim z uczniami naszej szkoły w dniach 19-23.04.2021 lub przyjdź zobaczyć szkołę, poznać uczniów i nauczycieli podczas Dnia Otwartego 15.05.2021 g. 10.00 do 13:00
Zapisy: https://linktr.ee/PromarSP lub 17 860-15-60.
Siedziba firmy: Bohaterów 12, 35-112 Rzeszów