Informację potwierdzono oficjalnie na konferencji prasowej w Warszawie. Autobusy zostaną oczywiście przebrandowane, ale ważniejszą informacją jest to, że Flixbus obiecuje podniesienie standardów. Powiększone zostaną odstępy między fotelami dzięki wyjęciu sześciu z nich. Internet będzie działał również po przejechaniu granicy z innym krajem, dotąd takiego rozwiązania nie było. Flixbus przewiduje, że większość obecnie obowiązujących przystanków pozostanie taka sama. Marka Flixbus nie jest nowa na polskim rynku, funkcjonuje w naszym kraju od grudnia 2015 roku.
Szczecinianie jako pierwsi w Polsce mogli podróżować charakterystycznymi zielonymi autokarami po całej Europie. Teraz będzie to dotyczyło wszystkich dotychczasowych klientów Polskiego Busa. Zielone autokary kursują pomiędzy 1200 miastami w całej Europie – od Portugalii po Skandynawię.
Co istotne dla pasażerów, wszystkie zakupione bilety zarówno na kursy grudniowe jak i marcowe, będą obowiązywać.