Poniedziałkowa awaria dotyczy głównie usług elektronicznych. Nie działają również aplikacje mobilne banków. Klienci nie mogą m.in. wysłać przelewu. O szczegółach za pośrednictwem mediów społecznościowych informują same banki.
>>> Będzin: Kobieta prawie zamarzła w swoim mieszkaniu. Uratował ją dzielnicowy
Alior Bank
Przedstawiciele banku informują, że część klientów może mieć problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Alior zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Bank Pekao
„Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej” – zakomunikował Bank Pekao S.A.
Bank Millennium
„Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne” – poinformował Bank Millennium. I zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
ING Bank Śląski
„Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają” – informuje ING Bank Śląski. Klienci w dalszym ciągu zgłaszają problemy z działaniem aplikacji.