Mazda Mirai Motors - salon w Sosnowcu

i

Autor: Mazda Mirai Motors

Frontem do klienta! Mazda Mirai Motors zaprasza do salonów

2020-01-30 10:49

Mazda Mirai Motors zaprasza do swoich salonów. Klienci dzięki profesjonalnej obsłudze mogą z bliska poznać produkt najwyższej jakości. Ale to nie wszystko. Mazda idzie z duchem czasów i w swojej działalności nie zapomina o nowoczesnych rozwiązaniach czy relacji z klientami w mediach społecznościowych. Firma oferuje również udział w ciekawych eventach.

Mazda Mirai Motors stawia na jakość! Zapewnienie jak najlepszego produktu, szeroki wachlarz usług i wykształcona kadra pracownicza, która wspiera klienta na każdym kroku - to najważniejsze elementy misji przedsiębiorstwa, działającego w kilku miastach na terenie woj. śląskiego.

- Chcemy aby nasze salony różniły się podejściem do klienta. Od samego początku staramy się, aby nasz Klient czuł się doceniony i rozpoznawalny w naszych stacjach. Staramy się nie być typową „fabryką” gdzie każdy Klient jest bezimienny - mówią przedstawiciele Mirai Motors.

Wspomniana misja rozpoczęła się w 2008 roku. Celem przedsiębiorstwa było zaproponowanie wyjątkowej oferty. Auto musi spełniać kilka istotnych wymogów. Ergonomia, nowoczesność, podążanie za trendami światowymi i stwarzanie nowych nieutartych dotąd ścieżek - to filozofia przedsiębiorstwa. A przy okazji zapewnienie klientowi profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie, w zgodzie z etyką biznesową. Firma staje frontem do klienta. Dlatego jest dostępna już na Facebooku czy Instagramie. Współczesność wymaga dwustronnej relacji. Dlatego media społecznościowe pełnią w niej istotną rolę.

- Nowe media pozwalają nam zachować stały kontakt z klientami, możemy pokazać piękne zdjęcia, które są komentowane, możemy poinformować o najnowszych trendach motoryzacyjnych, przedstawić też nowinki technologiczne. Mamy też informacje zwrotne – dowiadujemy się co się podoba, czy też podjąć dialog w newralgicznych tematach, często odpowiadamy też na pytania techniczne - dodają przedstawiciele firmy.

W Mirai Motors nie zapominają także o tradycyjnych formach przekazu - prasie, telewizji, bilboardach. Wszystko po to, aby dostarczyć mu jak najwięcej informacji poprzez wiele kanałów komunikacji. Jednym z najlepszych sposobów prezentacji produktu jest reklama bezpośrednia. Dlatego też powstał Mazda Mirai Challenge – event plenerowy dla stałych klientów. Każdy klient ma niepowtarzalną okazję do udziału w rajdzie, podczas którego wsiądzie za kółko i pokona trasę liczącą 100 kilometrów z pięknymi widokami na Jurę Krakowsko-Częstochowską. Event kończy się wspólną kolacją, podsumowaniem zmagań i wręczeniem statuetek uczestnikom.

Z kolei we wrześniu odbyły się Mazda Expereince Day. Klienci odwiedzili trzy salony Mazda Mirai Motors w Sosnowcu, Zabrzu i Tarnowskich Górach. W przedsięwzięciu brał udział znany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc. Na gości czekało sporo atrakcji, m.in. japońska kuchnia, a dla najmłodszych – zabawy z Mistrzem Takumi. Podczas Dni Otwartych aż 30 nowych pojazdów znalazło właściciela.

Mazda Mirai Motors

i

Autor: Mazda Mirai Motors Link: Mazda Mirai Motors

Dla przedstawicieli firmy sprawą oczywistą jest, że obecnym standardem w transakcji sprzedaży samochodu nowego, musi być możliwość pozostawienia w rozliczeniu samochodu używanego.

- Badania pokazują, że około 50 % klientów posiada samochód używany i myśli o pozostawieniu go w rozliczeniu. Połowa z tych klientów samochód sprzeda. Innymi słowy około 25% transakcji sprzedaży samochodów nowych w sposób bezpośredni związana jest ze sprzedażą samochodu używanego. To jest oczywiście benchmark rozwiniętych rynków Europy Zachodniej, w Polsce daleko jeszcze to takich wskaźników. Z różnych względów, których teraz nie będziemy omawiać. Nie mniej jednak, nie możemy sobie pozwolić na to, żebyśmy nie mieli kompleksowej i profesjonalnej oferty dla ¼ naszych potencjalnych klientów, którzy kupią u nas samochód nowy - dodają. 

Dlatego też już wkrótce powstanie brand pod nazwą Mirai Używane. Przedstawiciele firmy uważają, że sprzedaż pojazdów używanych to obecnie bardzo istotna część rynku samochodowego, której nie można pominąć. Dlatego chcą, by stały się one istotną częścią działalności firmy.

Istotnym aspektem, o który dbają pracownicy call center, jest gwarancja. Handlowcy oferują ją przy sprzedaży samochodów nowych, a doradcy serwisowi podczas przeglądów informują o jej zaletach. Pracownicy informują klientów o kończącej się gwarancji fabrycznej i możliwości wykupienia przedłużonej gwarancji. Działy posprzedażne czynnie biorą udział w sprzedaży gwarancji CarGarantie co powoduje zwiększenie ruchu w serwisie na 4 i 5 rok serwisowania pojazdu.

- Managerowie poszczególnych lokalizacji wykonali ogromną pracę przekonując handlowców i doradców serwisowych do produktu świadczą o tym uzyskane wyniki przesłane w ostatnim czasie przez Importera. Gdzie wszystkie nasze lokalizacje są w pierwszej dziesiątce, a jeden z nich jest zdecydowanym liderem sprzedaży w Polsce - dodają przedstawiciele firmy.

W ostatnim czasie ogromną popularnością cieszą się produkty o nazwie Mazda na 5! oraz Mazda na 5! PLUS. To dodatkowe zabezpieczenie po upływie gwarancji producenta, dzięki któremu klienta nie zaskoczą niespodziewane koszty. Ubezpieczenie zapewnia szybką i sprawną obsługę oraz likwidację szkód powstałych w zdarzeniach ubezpieczeniowych.

- W kraju możesz zgłosić i dokonać naprawy u Twojego Autoryzowanego Partnera Mazda, który sam podejmie większość dalszych kroków związanych z likwidacją zdarzenia objętego ubezpieczeniem. Wszelkie rozliczenia mają miejsce bezpośrednio między CarGarantie a Twoim Autoryzowanym Partnerem Mazda, szybko i bez komplikacji - informują przedstawiciele firmy.

Koszt materiałów i robocizny zostanie pokryty z Ubezpieczeniowej Gwarancji Serwisowej, nawet gdy konieczność naprawy wystąpi kilkakrotnie, na zasadach i warunkach określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Ubezpieczeniowa Gwarancja Serwisowa zapewnia bezpieczne podróżowanie Mazdą po wszystkich państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarii, bez obawy przed ponoszeniem nieoczekiwanego kosztu naprawy w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 

Te wszystkie działania mają sprawić, że firma w 2020 roku osiągnie ambitnie postawione cele.

- Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów planujemy rozbudowę salonu i serwisu Mazda w Zabrzu. Przygotowujemy się do otwarcia nowego salonu Ford w Bytomiu. Chcemy sprzedać około 1200 samochodów używanych w roku 2020 - kończą przedstawiciele Mirai Motors.

Artykuł sponsorowany

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki