Kolekcja ubrań „Classica” nawiązuje stylistyką i kolorami do nazwy i barw GKS-u Katowice. Jak przekonuje Olga Bieganowska, kierowniczka Działu Marketingu GKS-u Katowice, zimowa seria spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem wśród kibiców.
- Dlatego postanowiliśmy zaprojektować nowe ubrania, by rozszerzyć ofertę dla kibiców i zaprezentować „Classicę” w nowej, letniej odsłonie.
Do sprzedaży trafiły modele koszulek damskich, męskich i dziecięcych, a także też nowy model bluzy, oraz spodni dresowych dla fanek. W kampanii reklamowej nowej kolekcji „Classica” wzięli udział piłkarze GKS-u: Oliver Praznovsky, Rafał Dobroliński, Adrian Frańczak i Mateusz Kamiński.
W czasie specjalnej sesji zdjęciowej, która odbyła się w katowickiej Dolinie Trzech Stawów, towarzyszyły im modelki. Przy okazji powstał też klip promujący kolekcję.