Reklamówka to spotkanie, podczas którego widzowie uczestniczą w seansie... reklam! To spotkania cykliczne, gdzie oprócz pokazu spotów, chętni biorą udział w merytorycznej prelekcji.
Najnowsza, trzecia edycja będzie poświęcona reklamom azjatyckim. W programie przegląd reklam japońskich i koreańskich oraz prelekcja pt. „Jak zachęca się do wydawania jenów w Kraju Kwitnącej Wiśni i kto karmi wonami Koreańskiego Tygrysa?” Krótki wykład poprowadzi Katarzyna Kuca, filmoznawczyni i pasjonatka kultury azjatyckiej.
Pokaz reklam azjatyckich odbędzie się we wtorek (7 marca), w klubokawiarni Strefa Centralna, start o godzinie 18:00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, trzeba jedynie się na nie zapisać poprzez stronę internetową.
Skąd pomysł na taki temat spotkania? Tłumaczy Magdalena Chmiel, organizatorka Reklamówki, w rozmowie z Michałem Łyczakiem, reporterem Radia ESKA
Reklamówka ma na celu analizę spotów reklamowych z całego świata, dyskusję o ich wartości i przybliżenie działań najlepszych twórców w tej dziedzinie. Organizatorem spotkań jest Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu oraz Kava Studio, agencja kreatywna z Katowic.