PolskiBus.com

i

Autor: www.commons.wikimedia.org PolskiBus.com

Pasażerowie Polskiego Busa oburzeni! Przewoźnik odwołał ich sylwestrowy kurs bez uprzedzenia

2016-12-28 18:14

PolskiBus.com na cztery dni przed planowanym kursem odwołał go. Jak pasażerowie mają dotrzeć na sylwestrową imprezę? 

Od jednej z naszych czytelniczek otrzymaliśmy zgłoszenie o bezpodstawnym odwołaniu jednego z kursów przez firmę przewozową PolskiBus.com. – Bilety zostały zakupione z dużym wyprzedzeniem, zaraz po tym jak pojawiły się w sprzedaży, 27 października – tłumaczy pani Patrycja.

– To połączenie z Katowic do Wrocławia, autobus miał odjechać z Katowic o 16:20. Wczoraj otrzymaliśmy e-mail, że bilety zostaną anulowane, a jedyną rekompensatą jest zwrot pieniędzy. Komunikacja z przedstawicielami firmy była utrudniona i niejasna, bo dopiero po wymianie kilku wiadomości poznaliśmy przyczynę odwołanego przejazdu – błąd systemu. To połączenie było dla nas o tyle ważne, bo dzięki niemu rodzice dojadą na bal sylwestrowy we Wrocławiu. Jesteśmy bardzo rozgoryczeni, ponieważ w wyniku braku alternatywnego dojazdu wystąpi konieczność odwołania imprezy. Firma nie oferuje żadnego zastępczego transportu, a wszystkie inne kursy są już dawno wykupione – dodaje. 

Odpowiedź przewoźnika

Choć poszkodowani pasażerowie dopytywali firmę o transport zastępczy, dopiero po naszej interwencji otrzymali satysfakcjonującą odpowiedź  – 27 października, gdy otwieraliśmy zimowy kalendarz połączeń, w wyniku błędu systemu został wprowadzony do sprzedaży kurs, który w ramach sylwestrowego rozkładu jazdy powinien być zawieszony – odpowiada Piotr Pogonowski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

– Zapewniamy, że w ramach rekompensaty pasażerowie otrzymają zwrot pełnej kwoty transakcji, a dodatkowo zostanie im zapewniony transport zastępczy samochodem osobowym zgodnie z wybranymi godzinami podróży. Zapewniamy, że jesteśmy w kontakcie z tymi osobami i dopilnujemy, aby dotarli bezpiecznie do celu podróży – dodaje Piotr Pogonowski. 

Pani Patrycja potwierdziła, że po naszym kontakcie z firmą, otrzymała e-mail z informacją o możliwości skorzystania z komunikacji zastępczej. 


Jak oceniacie tę sytuację? Czy to w porządku, że dopiero po medialnej interwencji firma postanowiła naprawić swój błąd? KOMENTUJCIE!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają