Ronaldinho stał się twarzą kampanii piwa Warka. Produkt należy do Grupy Żywiec. Wizerunek brazylijskiej gwiazdy futbolu znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
- My, Brazylijczycy, jesteśmy jak faceci z Polski, tak samo gorąco kochamy piłkę, spotkania z kumplami i dobrą zabawę. A oglądając mecze, często pijemy piwo. Teraz wiem, że po to najlepsze trzeba udać się na Planetę Warka – komentuje współpracę z marką Ronaldinho.
Kampania Warki rozpoczęła się 1 kwietnia loterią promocyjną, w ramach której można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. To nie pierwszy raz, kiedy Warka bierze udział w futbolowych przedsięwzięciach. Marka jest sponsorem Ligi Europy.
Śląska policja rozbiła gang sutenerów! Zarabiali na cudzej prostytucji [ZDJĘCIA]
Piwo Warka jest produkowane w trzech browarach - w Żywcu, Elblągu i oczywiście... Warce, mieście mającym ogromne, wielowiekowe tradycje browarnicze sięgające XV wieku.