W czym może być taka apka pomocna? Aplikacja daje też m.in. możliwość zgłoszenia się do lokalnych ośrodków pomocy społecznej, które w uzasadnionych sytuacjach, mogą dostarczać leki, czy artykuły spożywcze. Dzięki aplikacji szybko można skontaktować się z pracownikiem socjalnym. W najbliższych dniach do aplikacji będą dodawane kolejne funkcjonalności. Ministerstwo Cyfryzacji chciałoby, aby jak najwięcej osób objętych kwarantanną z niej korzystało. Dla swojego i naszego bezpieczeństwa. Na razie jest to wersja 1, więc może i ma błędy tzw. wieku dziecięcego. Zwracają na to uwagę jej pierwsi użytkownicy. „Wydaje się, że aplikacja jest pomocna i z przyjemnością z niej skorzystałabym. Niestety w moim przypadku wpisano złą lokalizację - pod tym samym kodem pocztowym jest kilka ulic w różnych miejscowościach i moją lokalizację podpięto pod zły adres. Nie za bardzo widzę możliwość skorygowania błędu” - oto jeden z komentarzy pod apką Google Play. Resort informuje: „W razie jakichkolwiek problemów technicznych osoby korzystające z aplikacji mogą zadzwonić na przygotowaną dla nich specjalną infolinię - 22 165 57 44”.
Więcej informacji o apce KWARANTANNA DOMOWA na tej stronie internetowej.
Polecany artykuł: