Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach prowadzi działania informacyjne, dające możliwość poznania specyfiki i charakteru służby w Policji oraz przebiegu postępowania rekrutacyjnego. Projekt powstał z myślą o potrzebach młodych ludzi - absolwentów szkół średnich planujących związać swoją drogę zawodową z Policją, a także wszystkich osobach, które chcą zasilić szeregi naszej formacji oraz sprawdzić, jak w praktyce wygląda rekrutacja do służby.
Podczas organizowanych przez katowicką komendę wojewódzką zajęć, zainteresowani będą mieli możliwość praktycznego poznania dwóch istotnych etapów postępowania kwalifikacyjnego: testu sprawności fizycznej oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Spotkanie będzie także okazją do uzyskania informacji dotyczących rekrutacji do służby, kryteriów doboru i wymaganych dokumentów.
- Przystąpienie do testu sprawności fizycznej pozwoli zainteresowanym na sprawdzenie swoich umiejętności i kondycji fizycznej, ale także na zdiagnozowanie ewentualnych elementów wymagających poprawy, co umożliwi w przyszłości pozytywne zaliczenie testu sprawności fizycznej podczas formalnej procedury kwalifikacyjnej do służby w Policji. Natomiast praktyczne wskazówki dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej przyczynią się do kształtowania umiejętności optymalnego prezentowania się kandydatów w procesie rekrutacji - informuje śląska Policja.
Zajęcia prowadzone będą przez instruktorów i pracowników do spraw rekrutacji z Wydziału Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w dniach 5 i 12 czerwca 2019 r. o godz. 13 : 00 w hali sportowej Oddziału Prewencji Policji w Katowicach przy ul. Koszarowej 17.
Ze względów organizacyjnych osoby zainteresowane udziałem w zajęciach proszone są o wcześniejszy kontakt na adres mailowy [email protected]. lub telefonicznie na nr 32 2001761. W przypadku dużego zainteresowania zostaną wyznaczone dodatkowe terminy zajęć.