Teledysk można już oglądać w mediach społecznościowych.
- Jest to bardzo ważny kawałek dla mnie. Jestem z Sosnowca i jeszcze nigdy nie napisałem w swoje twórczości kawałka o mieście. Fajnie, że przyszła okazja. Na pewno będę się czuł wyróżniony, że to właśnie my mogliśmy zrobić taki projekt - mówi autor tekstu Marcin "Prezesura" Podsiadło.
W ramach kampanii powstał też 30-sekundowy spot promocyjny, który od 1 czerwca będzie widoczny na antenie kilku stacji telewizyjnych.
Kampania #DumnizSosnowca przeniesie się także na koła. W czerwcu na drogi wyruszy hybrydowy autobus w barwach kampanii. Na nim znajdą się także hashtagi, które będą pojawiały się w mediach społecznościowych.
Internauci alarmują, nad Polską pojawiła się toksyczna chmura! Czy dotrze nad województwo śląskie? [WIDEO]
- Media społecznościowe to obecnie część naszego życia. Chcemy, aby sosnowiczanie dzielili się zdjęciami, opiniami i wspomnieniami z Sosnowca używając właśnie tych hashtagów - powiedział nam prezydent Sosnowca Arkadiusz Chęciński.
Poza wspomnianym #DumnizSosnowca, pojawią się także #SosnowiecPorywa, #WakeZoneStawiki, #RolkiSielec i inne. Do rąk mieszkańców kampania trafi także w bardziej tradycyjny sposób, pod postacią 4 tysięcy ulotek, reklam w mediach lokalnych, a także w przestrzeni miejskiej.