Coca-Cola

i

Autor: Materiały prasowe Coca-Cola

Muzyczna magia od Coca-Cola Coca-Cola partnerem 4 międzynarodowych festiwali muzyki

2022-06-13 15:01

Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołącza jako partner. Chcąc dzielić się prawdziwą magią, zaprasza widzów z całego świata do wspólnego oglądania tych widowiskowych wydarzeń muzycznych oraz daje im możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale. Szczęśliwiec, który wygra bilety, dostanie je nie tylko dla siebie, ale także dla dwójki znajomych. Coca-Cola zapewni wygranym podróż, zakwaterowanie i co najważniejsze wspaniałe, muzyczne doznania

“Open Happiness “, “Taste The Feeling”, “#RealMagic” – pod tymi hasłami Coca-Cola już od 50 lat w Polsce i od 136 lat na świecie dostarcza nam nowych wrażeń, potwierdzając, że życie warto smakować na różne sposoby. Ta legendarna marka zapewnia nam nie tylko kultowe napoje, które gaszą pragnienie i cieszą nasze podniebienia, ale także dzieli się magią wyjątkowych wydarzeń muzycznych. Chcąc dzielić się pozytywnymi wrażeniami i emocjami, Coca-Cola po raz kolejny objęła partnerstwo nad międzynarodowymi festiwalami, które łączą ludzi na całym świecie. 

Dzięki Coca-Cola będziemy mogli zobaczyć kilka fascynujących wydarzeń muzycznych roku. Elektryzujący dźwiękami, efektami wizualnymi, miejscem i klimatem – Untold. Rumuński festiwal odbędzie się w dniach od 4 do 7 sierpnia i będzie prawdziwym świętem muzyki elektronicznej, podczas którego zobaczymy 200 artystów. Kolejny festiwal, którego partnerem została Coca-Cola, to budapesztański Sziget Festival zaplanowany na dni 10-15 sierpnia. Na jego scenie wystąpią gwiazdy muzyki rockowej, alternatywnego rocka oraz pop-u. Coca-Cola dołączyła także jako partner do Fest Festival, który odbędzie się w Polsce, a dokładnie na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie między 10-13 sierpnia. Na 9 scenach głównych zagrają muzycy z całego świata reprezentujący pełen energii i zróżnicowanych gatunków line-up. Wydarzeniu towarzyszyć będą panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z influencerami oraz artystami. Ostatnim w sezonie letnim festiwalem wspieranym przez Coca-Cola jest pełna różnorodnych brzmień spektakularna Lollapalooza Berlin, która odbędzie się w weekend 24-25 września. Coca-Cola jako partner wydarzeń muzycznych nie tylko umożliwia wygranie biletów i oglądanie ich milionom ludzi na całym świecie, ale także przygotowuje specjalne, dedykowane strefy marki, do których zaprosi zgromadzoną na miejscu publiczność.

Zobacz także: To najbardziej ponure znaki zodiaku. Wiecznie chodzą smutne. Ich skłonność do zmartwień zapisana jest w horoskopie

Co więcej, dzięki Coca-Cola będziemy mieli szansę wygrać VIP-owskie wejściówki na wszystkie wspomniane festiwale. Wystarczy tylko kupić napój marki i ściągnąć jej aplikację na: www.cokeurl.com/apppl. A następnie wpisać do niej kod spod zawleczki puszki lub nakrętki, by w ten sposób sprawdzić, czy wygraliśmy. Szczęśliwiec, który zdobędzie pakiet na jeden z czterech wydarzeń, będzie mógł zabrać ze sobą dwójkę znajomych i spędzić z nimi bajeczny czas, przy dobrej muzyce. W ramach VIP experience, Coca-Cola zapewnia podróż, pobyt oraz wstęp na koncerty. Swoimi działaniami Coca-Cola sprawia, że każdy z nas ma szansę poczuć magiczny rytm lata. Wspólnie ze swoimi znajomymi, przyjaciółmi i marką Coca-Cola możemy przeżyć niezapomniane chwile muzycznych uniesień.

Źródło: materiały prasowe 

Coca-Cola

i

Autor: Materiały prasowe Coca-Cola
Oberwanie chmury nad Olsztynem

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki