Manufaktura Czekolady Chocolate Story to pionier i czołowy producent czekolad tworzonych od ziarna do tabliczki. Firma powstała w 2009 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając portfolio marek własnych oraz grono kontrahentów polskich i zagranicznych. Produkty z podwarszawskiej fabryki są dostępne w sklepach winiarskich, punktach z prezentami, sklepach ze zdrową żywnością, a także na cyklicznych akcjach świątecznych w sieciach handlowych, jak np. Auchan.
Tabliczki czekolady w ofercie Czas na Herbatę
Z początkiem października br. czekolady Manufaktury Czekolady Chocolate Story weszły do sprzedaży w sklepach Czas na herbatę. To największa sieć herbaciana w Polsce, która posiada 72 punkty stacjonarne, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Lublinie, Opolu, Toruniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Koszalinie, Łodzi, Kielcach czy Stalowej Woli. Dzięki podjętej współpracy produkty Manufaktury Czekolady Chocolate Story stają się coraz bardziej dostępne dla klientów z całego kraju.
– Współpraca z największą w Polsce siecią herbacianą to dla nas duży krok na przód. Nasze produkty będzie można dostać zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, w których znajdują się stacjonarne sklepy Czas na Herbatę, tj. Stalowa Wola, Bielsko Biała, Tarnów i wiele innych. Na ten moment do sprzedaży weszło 6 czekolad, które świetnie komponują się z herbatą, ale są także doskonałym uzupełnieniem prezentów, z których słynie Czas na Herbatę. Tak wyselekcjonowana oferta pozwoli konsumentom, którzy do tej pory nie znali czekolady bean to bar, na zapoznanie się z naszymi produktami, ich jakością i smakiem – mówi Krzysztof Stypułkowski, współzałożyciel Manufaktury Czekolady Chocolate Story.
W sklepach Czas na Herbatę od początku października zakupić można flagowe czekolady bean to bar, tworzone od ziarna do tabliczki w manufakturze w Łomiankach, bez żadnych ulepszaczy, sztucznych dodatków czy konserwantów. Klienci w ofercie znajdą m.in. spakowane do eleganckich, czarnych opakowań tabliczki single-origin z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca sprowadzanych z różnych stron świata – m.in. z Ekwadoru, Peru, Dominikany czy Wenezueli oraz mini czekolady YCS ręcznie dekorowane maliną, pomarańczą, śliwką i prażonym ziarnem kakaowca. Do sprzedaży trafiły także dwie nierafinowane czekolady do picia.
– Rozpoczęcie współpracy z Manufakturą Czekolady Chocolate Story spotkało się z pozytywnym odzewem naszych klientów. Herbata doskonale komponuje się z czekoladą, i jest to połączenie bardzo lubiane przez konsumentów. Chętnie sięgają po te produkty w formie prezentu dla bliskich, czy też dla siebie. Podjęcie współpracy z Manufakturą Czekolady Chocolate Story pozwoliło nam zdywersyfikować ofertę kategorii słodyczy oferowanych w naszej sieci, co bardzo dobrze wpłynęło na rozwój segmentu czekolad – mówi Dawid Rabenda, dyr. Sprzedaży w sieci Czas na Herbatę.
Źródło: materiał prasowe