Internauci nie mają litości dla Calvin Klein po ostatniej publikacji z okazji zbliżającego się Dnia Matki. Marka zaprezentowała w mediach społecznościowych swoją najnowszą kampanię, do której zaprosili transpłciowego mężczyznę w zaawansowanej ciąży wraz z jego partnerką. Roberto Bete to gwiazda brazylijskiego reality show Netflixa "O Crush Perfeito". - Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin. Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka, Noah - słychać w spocie. Marka Calvin Klein chciała swoją kampanią z transpłciowym ciężarnym mężczyzną w roli głównej, odzwierciedlić obecne realia. Zdaniem marki ważne, aby prezentować nie tylko tradycyjne modele rodziny. Kampania z okazji Dnia Matki nie przypadła do gustu internautom, którzy zaczęli masowo nakłaniać do bojkotu modowego giganta. W mediach społecznościowych pojawił się hasztag #boycottcalvinklein.
Co na to firma Calvin Klein?
- Uznajemy tę platformę za otwarte i pełne szacunku środowisko dla indywidualizmu i wyrażania siebie. W Calvin Klein tolerujemy wszystko oprócz nietolerancji - wszelkie nietolerancyjne komentarze zostaną usunięte, a wszelkie konta publikujące nienawistne wypowiedzi mogą zostać zablokowane - poinformowali przedstawiciele. - Wasze ubrania i produkty są produkowane w krajach, w których ludzie ze społeczność LGBT byliby ukarani lub zabici przez obowiązujące tam prawo - brzmiał jeden z komentarzy. - Co za syf! To jest obrzydliwe pod każdym względem - pisali oburzeni internauci.