Triumph

i

Autor: materiał prasowy Triumph

Strefa mody

Abyś mogła jeszcze lepiej poczuć się we własnym ciele. Nowy koncept sklepów Triumph

2024-08-16 19:59

06 sierpnia br. w Złotych Tarasach w Warszawie zaprezentowano pierwszy w Polsce salon Triumph zrealizowany w nowym koncepcie My Atelier. To kontynuacja komunikacji wizualnej marki, głęboko zakorzenionej w jej filozofii, celebrującej indywidualność. My Atelier to przestrzeń, w której kobiety mogą całkowicie zaakceptować siebie i wszystko, co czyni je wyjątkowymi. Warszawski salon został zaaranżowany we współpracy z artystką Magdaleną Pankiewicz, której sztuka jest nieodłącznym elementem filozofii celebrującej kobiecość w każdym wymiarze.

My Atelier to nowy koncept salonów marki Triumph, który pierwszy raz ujrzał światło dzienne w 2023 roku. Przestrzeń jest efektem uważnego wsłuchiwania się w potrzeby kobiet, dla których wybór bielizny jest bardzo intymnym i osobistym przeżyciem. Tu czas płynie wolniej, a klientki mogą poczuć się w pełni swobodnie, bezpiecznie i bez pośpiechu przy wsparciu wysoko spersonalizowanej obsługi brafitterskiej, dobrać odpowiednią dla siebie bieliznę.

Zobacz także: Pakujesz się na urlop? Nie zapomnij o tym

My Atelier zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń. Koncept wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Ciepła paleta kolorystyczna i zastosowane transparentne elementy wystroju dodają intymności, komfortu, głębi, pozwalając czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze. Także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby Klientki marki mogły poczuć się jak w prawdziwej oazie spokoju.

„Nowa koncepcja salonów ma zapewnić naszym Klientkom doświadczenia, które w pełni odzwierciedlają wartości naszej marki. ‘My Atelier’ to nie tylko przestrzeń handlowa. To miejsce do eksploracji, inspiracji i łączenia się z naszą marką w znaczący i wyjątkowy sposób. Jesteśmy dumni, że po takich miastach jak Zurich, Wiedeń czy Mediolan, z konceptu My Atelier będą mogły korzystać miłośniczki Triumph w Polsce.” – mówi Maria Hanczyn, Head of Marketing East oraz D2C Marketing Europe w Triumph.

Nieodłącznym elementem My Atelier jest współpraca z lokalnymi artystkami, których zadaniem jest stworzenie unikalnego dzieła sztuki inspirowanego koncepcją My Atelier. Oprócz wsparcia obiecujących talentów z całego świata, ta inicjatywa dodaje także regionalny wymiar każdemu otwarciu, dzięki czemu jeszcze bardziej łączy je z lokalną społecznością.

Przy okazji otwarcia konceptu w Złotych Tarasach w Warszawie, Triumph nawiązał współpracę z Magdaleną Pankiewicz - absolwentką malarstwa Europejskiej Akademii Sztuk, znaną z tworzenia portretów silnych i pewnych siebie kobiet. Często podkręcona modowym twistem, pozwala uwydatnić kobiecą siłę, tajemniczość i charakter.

„Inspiracją do powstania ilustracji umieszczonej w salonie My Atelier w Złotych Tarasach była fascynacja złożonością kobiecego ciała oraz jego współistnienie z otaczającą przyrodą. Abstrakcyjna, niedopowiedziana forma podkreśla dodatkowo kobiecą subtelność i tajemniczość, jednocześnie celebrując jej harmonijną więź z naturą.”- wyznaje artystka.

Obcowanie ze sztuką Magdaleny Pankiewicz w My Atelier z pewnością będzie sprzyjać odkrywaniu kobiecości i swoich – często jeszcze ukrytych – potencjałów.

Triumph

i

Autor: materiał prasowy Triumph
Triumph

i

Autor: materiał prasowy Triumph
Triumph

i

Autor: materiał prasowy Triumph
Aktywacja _14_08 bieszczady

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki